یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
1

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در پیامی با تبریک حماسه بزرگ انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور همه ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در پیام آیت الله محسن اراکی عضو شورای عالی حوزه های علمیه و عضو مجلس خبرگان رهبری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که حماسه بزرگ انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و رئیس جمهور با انتخاب اکثریت ملت شرکت کننده در این حماسه بزرگ مشخص گردید لازم است نکاتی را به عزیزان و دوستان تلاشگری که در دوران تبلیغات انتخابی به وظیفه خود در جهت تبیین و ایجاد شور و حماسه انتخاباتی به خوبی عمل کردند متذکر شوم:

۱. رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور همه ملت ایران است و در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی از مشروعیت و احترام کامل برخوردار است، با توجه به وظیفه سنگینی که برعهده اوست باید او را یاری رساند و از هر اقدامی که موجب تضعیف او در این راستا باشد پرهیز کرد.

۲. فرزندان و برادران انقلابی و پرشور من که در عرصه انتخابات با شور زائدالوصف و اخلاص عمیق به تلاش و خدمت برخاستند همچنان پرشور و تلاش و جهاد تبیین و جهاد خدمت خود را به مردم عزیز و نظام اسلامی مقدس و با اطاعت کامل از راهنمایی‌های و خط دهی‌های سیاسی و فکری عزیز دل‌ها و محبوب قلب‌ها و نائب امام زمان سلام الله علیه یعنی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی ادامه داده و در این راه هیچ گونه سستی و رخوتی به خود راه ندهند، زیرا «وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ»

۳. امید است در این دوره امتحانی بزرگ، همگان از دولت منتخب گرفته تا جوانان عزیز انقلابی و عامه ملت بزرگ ایران با سربلندی و موفقیت چشمگیر برون آیند و شاهد ادامه راه شهیدان خدمت به ویژه عزیز دل‌ها شهید رئیسی به سوی قله‌های پیشرفت و تعالی باشیم.

والسلام علی عبادالله الصالحین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha